REGULAMIN STRONY WWW
Najważniejsze informacje o regulaminie i naszej stronie
- Strona umożliwia nabywanie biletów na wydarzenia organizowane przez Meetzy Sp z o.o. i stanowi własność organizacji.
- Możesz kontaktować się z nami za pomocą poczty elektronicznej kontakt@meetzy.pl, poczty tradycyjnej (ul. Długa 29, 00-238 Warszawa) lub przez formularz kontaktowy.
- W celu zwiększenia wygody zakupów na naszej stronie zachęcamy Cię do utworzenia konta, natomiast nie jest ono obowiązkowe. Niezależnie, utworzone konto możesz usunąć w każdym czasie.
- Po złożeniu zamówienia konieczne jest jego opłacenie (zamówienie nieopłacone może zostać anulowane).
- Jeżeli dostarczony Bilet będzie w jakikolwiek sposób niezgodny z umową (np. nie będziesz w stanie odtworzyć go na swoim urządzeniu lub dane nie będą poprawne), możesz złożyć dotyczącą go reklamację. Odpowiedzi na reklamację udzielimy w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- W razie problemów z kontem przysługuje Ci prawo do złożenia dotyczącej go reklamacji (prosimy o jej złożenie drogą mailową). Odpowiedzi na reklamację udzielimy w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- Aby umożliwić Ci korzystanie ze strony oraz realizować złożone przez Ciebie zamówienia przetwarzamy Twoje dane osobowe. Szczegółowe informacje na ten temat odnajdziesz w naszej Polityce prywatności.
Pełną treść regulaminu strony znajdziesz poniżej.
W razie pytań lub wątpliwości dotyczących regulaminu lub zakupów na naszej stronie, skontaktuj się z nami!
REGULAMIN STRONY WWW
Spis treści
Umowa o dostarczanie Usługi Konta.
Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną.
Własność intelektualna Meetzy.
Przetwarzanie danych osobowych.
Pozasądowe rozwiązywanie sporów.
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”), określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego „Meetzy” działającego pod adresem internetowym www.meetzy.pl (dalej: „Strona”).
- Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (dalej: „Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną”).
- Sklep stanowi własność Meetzy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres siedziby: ul. Długa 29, 00-238 Warszawa), wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Warszawa Śródmieście, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001128444, posiadającej NIP: 5253017861, numer REGON: 529700601, posiadającej kapitał zakładowy w wysokości 6.000 zł (sześć tysięcy złotych) opłacony w całości (dalej: „Meetzy”).
- Kontakt z Meetzy jest możliwy za pomocą:
1) poczty elektronicznej– pod adresem: kontakt@meetzy.pl;
2) poczty tradycyjnej – pod adresem: ul. Ostrobramska 73D/U3;
3) telefonu – pod numerem 603 868 612;
4) formularza kontaktowego. - W ramach wykonywanej działalności, Meetzy:
1) umożliwia zakup biletów na spotkania organizowane przez Meetzy;
2) dostarcza Użytkownikom Usługę Konta. - Informacje o Biletach na wydarzenia dostępnych na Stronie, w szczególności ich opisy, terminy, miejsca oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy o świadczenie usług w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (dalej: „Kodeks cywilny”)..
- Przed rozpoczęciem korzystania ze Strony, Klient zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką prywatności.
Użyte w Regulaminie wyrazy pisane wielką literą mają następujące znaczenie:
1) Dzień roboczy – dzień niebędący sobotą, niedzielą lub innym dniem wolnym od pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy;
2) Klient – Użytkownik lub Kupujący;
3) Kodeks cywilny – termin zdefiniowany w § 1 ust. 6 Regulaminu;
4) Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Meetzy czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
5) Konto – panel tworzony w systemie informatycznym Strony, umożliwiający Użytkownikowi korzystanie z jego funkcjonalności, w szczególności nabywanie Biletów;
6) Kupujący – osoba będąca Konsumentem, która zawarła z Meetzy Umowę lub podjęła działania zmierzające do jej zawarcia
7) Licencja – termin zdefiniowany w § 7 ust. 1 Regulaminu
8) Niezgodność – rozumie się przez to niezgodność Usługi Konta lub Biletu zgodnie z Umową dotyczącą jego dostarczania (kryteria oceny zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania określa art. 43k ust. 1-2 Ustawy o prawach konsumenta);
9) Polityka prywatności – dokument zawierający informacje o przetwarzaniu danych osobowych Klientów przez Meetzy;
10) Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
11) Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która zawarła z Meetzy Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, nieposiadającą jednak dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej;
12) Regulamin – termin zdefiniowany w § 1 ust. 1 Regulaminu;
13) Meetzy – termin zdefiniowany w § 1 ust. 3 Regulaminu;
14) Bilet – dokument uprawniający do wstępu na spotkanie, stanowiący umowę o świadczenie usług w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, który może nabyć Kupujący, w szczególności bilet elektroniczny umożliwiający udział w spotkaniach organizowanych przez Meetzy;
15) Spotkanie – wydarzenie organizowane przez Meetzy, mające na celu umożliwienie uczestnikom nawiązywania relacji. Spotkania mogą mieć różnorodny charakter, od wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych po rozrywkowe, towarzyskie i networkingowe.
16) Umowa – Umowa o dostarczanie Usługi Konta lub Umowa o świadczeniu usługi;
17) Umowa o świadczeniu usługi – umowa o świadczenie usługi w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, na podstawie której Meetzy zobowiązuje się, na podstawie ważnego Biletu, umożliwić Kupującemu udział w Spotkaniu organizowanym przez Meetzy, a Kupujący zobowiązuje się zapłacić podaną cenę za udział.
18) Umowa o dostarczanie Usługi Konta – umowa o dostarczanie usługi cyfrowej w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta, na podstawie której Meetzy zobowiązuje się nieopłatnie dostarczać na rzecz Użytkownika Usługę Konta przez czas nieoznaczony, a Użytkownik zobowiązuje się dostarczyć Meetzy dane osobowe;
19) Usługa Konta – usługa cyfrowa w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, polegająca na utworzeniu i utrzymywaniu przez Meetzy, Konta na rzecz Użytkownika;
20) Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
21) Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – termin zdefiniowany w § 1 ust. 2 Regulaminu;
22) Użytkownik – osoba będąca Konsumentem, Przedsiębiorcą albo Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, która zawarła z Meetzy Umowę o świadczenie Usługi Konta lub podjęła działania zmierzające do jej zawarcia;
23) Sesja – okres przeglądania strony internetowej od momentu połączenia, do momentu opuszczenia strony internetowej.
§ 3 Wymagania techniczne
- W celu prawidłowego korzystania przez Klientów ze Strony, niezbędne jest łącznie:
1) połączenie z siecią Internet;
2) posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet;
3) korzystanie z przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów hipertekstowych, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę WWW oraz obsługującej język programowania JavaScript, a ponadto akceptującej pliki typu cookies;
4) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej. - W ramach Strony zabronione jest korzystanie przez Klientów z wirusów, botów, robaków bądź innych kodów komputerowych, plików lub programów (w szczególności automatyzujących procesy skryptów i aplikacji bądź innych kodów, plików lub narzędzi).
- Sprzedawca informuje, że wykorzystuje kryptograficzną ochronę transferu elektronicznego oraz treści cyfrowych przez zastosowanie właściwych środków logicznych, organizacyjnych i technicznych, w szczególności w celu uniemożliwienia dostępu osobom trzecim do danych, w tym przez szyfrowanie SSL, stosowanie haseł dostępu oraz programów antywirusowych czy przeciw niechcianemu oprogramowaniu.
- Sprzedawca informuje, że pomimo stosowania zabezpieczeń, o których mowa ust. 3 powyżej korzystanie z sieci Internet oraz usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone dostaniem się do systemu teleinformatycznego oraz urządzenia Klienta, szkodliwego oprogramowania lub uzyskaniem dostępu do danych znajdującym się na tym urządzeniu przez osoby trzecie. W celu zminimalizowania powołanego zagrożenia Sprzedawca zaleca stosowanie programów antywirusowych lub środków chroniących identyfikację w sieci Internet
§ 4. Zasady korzystania ze Strony
- Klient jest zobowiązany do korzystania ze Strony w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, postanowieniami Regulaminu, a także z dobrymi obyczajami.
- Dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym jest zabronione.
- Ceny Biletów dostępnych na Stronie są wyrażone w złotych polskich (PLN) i stanowią wartość brutto (zawierają wszystkie obowiązkowe składniki ceny, w tym należny podatek VAT).
- Kupujący może nabywać Bilety zarówno po utworzeniu Konta, jak i bez jego tworzenia. W przypadku utworzenia Konta Kupujący powinien zalogować się na nie przed rozpoczęciem zakupów.
§ 5. Umowa o dostarczanie Usługi Konta
- W celu zawarcia Umowy o dostarczanie Usługi Konta, Użytkownik powinien wykonać następujące czynności:
1) wejść na stronę internetową Strony, a następnie kliknąć w zakładkę „Moje konto”,
2) w wyświetlającym się formularzu wpisać następujące dane:
a) adres poczty elektronicznej;
3) obowiązkowo zaznaczyć checkbox’a przy oświadczeniu o zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką prywatności oraz akceptacji ich postanowień;
4) opcjonalnie – zaznaczyć checkbox’a przy oświadczeniu o wyrażeniu zgody na otrzymywanie Newslettera;
5) kliknąć przycisk „Zarejestruj się”. - Kliknięcie przycisku „Zarejestruj się” jest równoznaczne z zawarciem przez Użytkownika Umowy o dostarczanie Usługi Konta.
- Użytkownik uzyskuje dostęp do Konta niezwłocznie po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się”.
- Po utworzeniu Konta, Użytkownik może uzupełnić zapisane na nim dane obowiązkowe o następujące dane fakultatywne:
1) imię i nazwisko;
2) numer telefonu;
3) Zaznaczyć zgodę marketingową;
4) Zapisać się do Newslettera; - Za pomocą Konta, Użytkownik może w szczególności:
1) przechowywać swoje dane osobowe;
2) nabywać Bilety;
3) udzielać i odwoływać zgody marketingowe; - Meetzy informuje, a Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że zachowanie zgodności Usługi Konta z Umową o dostarczanie Usługi Konta nie wymaga instalowania przez Użytkownika jej aktualizacji.
- W przypadku braku udzielenia Użytkownikowi dostępu do Konta niezwłocznie po zawarciu Umowy o dostarczanie Usługi Konta, Użytkownik wzywa Meetzy do niezwłocznego udzielenia dostępu do Konta. Wezwanie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 litera a) Regulaminu. W przypadku, gdy Meetzy nie udzieli Użytkownikowi dostępu do Konta niezwłocznie po otrzymaniu wezwania, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Użytkownik może odstąpić od Umowy o dostarczanie Usługi Konta.
- Niezależnie od postanowień ust. 7 powyżej, w przypadku braku udzielenia Użytkownikowi dostępu do Konta, Użytkownik może odstąpić od Umowy o dostarczanie Usługi Konta bez wzywania Meetzy do udzielenia dostępu do Konta, jeżeli zachodzi co najmniej jeden z przypadków wskazanych w art. 43j ust. 5 Ustawy o prawach konsumenta.
- Niezależnie od postanowień ust. 7-8 powyżej, Użytkownik może w każdym czasie i bez podania przyczyny wypowiedzieć Umowę o dostarczanie Usługi Konta ze skutkiem natychmiastowym. Ponadto, na podstawie art. 27 i n. Ustawy o prawach konsumenta, Użytkownik może odstąpić od Umowy o dostarczanie Usługi Konta bez podania przyczyny, w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia.
- Odstąpienie od Umowy o dostarczanie Usługi Konta albo jej wypowiedzenie, niezależnie od podstawy dokonania tej czynności, następuje poprzez złożenie do Meetzy przez Użytkownika oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o dostarczanie Usługi Konta albo o jej wypowiedzeniu. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 litera a) Regulaminu. Sprzedawca usuwa Konto niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym.
- W przypadku korzystania przez Użytkownika z Konta w sposób sprzeczny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, postanowieniami Regulaminu lub dobrymi obyczajami, a także dostarczania przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, Meetzy może wypowiedzieć Umowę o dostarczanie Usługi Konta z zachowaniem okresu wypowiedzenia wynoszącego 7 (siedem) dni, poprzez złożenie Użytkownikowi oświadczenia o wypowiedzeniu za pomocą poczty elektronicznej. Po upływie okresu wypowiedzenia wskazanego w zdaniu poprzedzającym, Konto jest trwale usuwane. W czasie trwania okresu wypowiedzenia, Meetzy może zablokować Użytkownikowi dostęp do Konta, jeżeli jest to niezbędne w celu zapobieżenia popełnianiu dalszy naruszeń przez Użytkownika.
- Zablokowanie lub usunięcie Konta nie wpływa na wykonanie Umów o świadczeniu usług zawartych przez Użytkownika przed zablokowaniem lub usunięciem Konta.
§ 6. Umowa o świadczeniu usług
- W celu zawarcia Umowy o świadczeniu usługi, Kupujący powinien wykonać następujące czynności:
1) wejść na stronę internetową Strony;
2) wejść w zakładkę wybranego Biletu i kliknąć przycisk „Wybierz ten bilet”;
3) wejść w zakładkę „koszyk” (jeśli nie zostanie przeniesiony automatycznie, po wyborze Biletu) i kliknąć przycisk „Przejdź do płatności”;
4) w wyświetlającym się formularzu wpisać lub wybrać następujące dane:
a) imię i nazwisko;
b) adres poczty elektronicznej;
c) opcjonalnie – numer telefonu;
d) datę urodzenia
e) sposób płatności;
5) obowiązkowo zaznaczyć checkbox’a przy oświadczeniu o zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką prywatności oraz akceptacji ich postanowień;
6) opcjonalnie – zaznaczyć checkbox’a przy oświadczeniu o wyrażeniu zgody marketingowej oraz na otrzymywanie Newslettera;
7) kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę”, a następnie dokonać zapłaty za Bilet zgodnie z wybranym sposobem płatności. - Zapłaty ceny za Bilet Kupujący może dokonać:
1) za pomocą kodu Blik, za pośrednictwem PayU;
2) za pomocą karty kredytowej lub debetowej, za pośrednictwem PayU;
3) za pomocą płatności online PayU, - Dokonanie przez Kupującego zapłaty za Bilet jest równoznaczne z zawarciem przez niego Umowa o świadczeniu usługi.
- Meetzy dostarcza Kupującemu Bilet za pomocą poczty elektronicznej pod adres podany przez Kupującego.
- Meetzy dostarcza Kupującemu Bilet niezwłocznie po zawarciu Umowy o świadczeniu usługi.
- Meetzy informuje, a Kupujący przyjmuje do wiadomości, że Bilet nie podlega aktualizacji i zmianom.
- W przypadku braku dostarczenia Biletu w terminie wskazanym w ust. 5 powyżej, Kupujący wzywa Meetzy do jego dostarczenia. Wezwanie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 litera a) Regulaminu lub za pomocą formularza kontaktowego. Jeżeli Meetzy nie dostarczy Biletu niezwłocznie po otrzymaniu wezwania albo w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym z Kupującym terminie, Kupujący może odstąpić od Umowy o świadczeniu usługi.
- Odstąpienie od Umowy o świadczeniu usługi wymaga złożenia do Meetzy przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 litera a) Regulaminu lub za pomocą formularza kontaktowego.
- Meetzy jest zobowiązane dokonać zwrotu ceny Biletu zapłaconej przez Kupującego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od Umowy o świadczenia usługi. Zwrot ceny następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
- Niezależnie od postanowień ust. 7-9 powyżej, zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku umów o świadczenie usług związanych z wydarzeniami kulturalnymi, jeżeli w umowie określono dzień lub okres świadczenia usługi. W związku z tym zakupione Bilety nie podlegają zwrotowi ani wymianie na Bilety o innej cenie, na inne spotkanie czy inny termin, chyba że wydarzenie zostanie odwołane przez organizatora.
- W sytuacji odwołania wydarzenia klient ma prawo do zwrotu środków za zakupiony Bilet. Aby zgłosić chęć zwrotu, należy wypełnić formularz kontaktowy dostępny na Stronie lub wysłać wiadomość e-mail na adres poczty elektronicznej, wskazany w § 1 ust. 4 litera a) Regulaminu. W zgłoszeniu należy podać numer Biletu oraz adres e-mail, na który Bilet został wysłany. Zgłoszenie chęci zwrotu powinno nastąpić w ciągu 14 dni od daty planowanego wydarzenia. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Zwrot środków zostanie zrealizowany za pośrednictwem PayU w ciągu 14 dni od akceptacji zwrotu.
§ 7. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną,
- Klient ma prawo zgłosić reklamację w następujących przypadkach:
1) nieprawidłowe informacje na bilecie (np. błędna data, godzina lub miejsce wydarzenia);
2) Niezgodności związanych z Usługą Konta; - W przypadku ujawnienia Niezgodności, Klient może złożyć reklamację zawierającą żądanie doprowadzenia Przedmiotu świadczenie cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania.
- W przypadku problemów technicznych z formularzem zakupu na stronie lub brakiem otrzymania potwierdzenia zakupu, prosimy o natychmiastowy kontakt za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 litera a) Regulaminu. Jest to niezbędne do skutecznego zgłoszenia reklamacji dotyczącej trudności w zakupie biletów online.
- Reklamacja składana jest za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 litera a) Regulaminu lub za pomocą formularza kontaktowego.
- Reklamacja powinna zawierać:
1) imię i nazwisko Klienta;
2) adres poczty elektronicznej;
3) opis ujawnionej Niezgodności;
4) numer biletu – jeśli reklamacja dotyczy Biletu;
5) żądanie doprowadzenia Biletu lub Usługi Konta do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania. - Meetzy może odmówić doprowadzenia Usługi Konta do zgodności z Umową dotyczącą jej dostarczania, jeżeli jest to niemożliwe albo wymagałoby poniesienia przez Meetzy nadmiernych kosztów.
- Po rozpatrzeniu reklamacji dotyczącej Usługi Konta, Meetzy udziela Klientowi odpowiedzi na reklamację, w której:
1) uznaje reklamację oraz wskazuje planowany termin doprowadzenia Usługi Konta do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania;
2) odmawia doprowadzenia Usługi Konta do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania z przyczyn wskazanych w ust. 5 powyżej;
3) odrzuca reklamację z powodu jej bezzasadności. - Meetzy udziela odpowiedzi na reklamację za pomocą poczty elektronicznej w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania.
- W przypadku uznania reklamacji, Meetzy na własny koszt doprowadza Usługę Konta lub Bilet, do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania w rozsądnym czasie od chwili otrzymania reklamacji i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Planowany termin doprowadzenia Usługi Konta lub Biletu do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania Meetzy wskazuje w odpowiedzi na reklamację.
- W sytuacji odwołania Spotkania i uniemożliwienia wykonania Umowy o świadczeniu usługi, klient ma prawo do złożenia reklamacji i zwrotu środków za zakupiony Bilet. Reklamacje należy złożyć wypełniając formularz kontaktowy lub wysłać wiadomość za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 litera a) Regulaminu. Zgłoszenie reklamacji i żądania o zwrot środków, musi nastąpić w ciągu 14 dni od daty planowanego wydarzenia.
- Reklamacja powinna zawierać:
1) imię i nazwisko Klienta;
2) adres poczty elektronicznej;
3) numer biletu;
4) żądanie zwrotu środków za zakupiony Bilet. - Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Zwrot środków zostanie zrealizowany za pośrednictwem PayU w ciągu 14 dni od akceptacji zwrotu.
- Kupujący nie może żądać zwrotu środków i składać Reklamację dotyczącą Umowy o świadczeniu usług, jeżeli Niezgodność jest nieistotna.
- W przypadku odstąpienia przez Użytkownika od Umowy o dostarczanie Usługi Konta, Meetzy usuwa Konto niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o dostarczanie Usługi Konta.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot środków nastąpi za pośrednictwem PayU.
§ 8. Własność intelektualna Meetzy
- Wszystkie elementy składowe Strony, w szczególności:
1) nazwa Strony;
2) logo Strony;
3) grafiki, zdjęcia i opisy Biletów;
4) zasady działania strony internetowej, wszystkie jej elementy graficzne, interfejs, oprogramowanie, kod źródłowy oraz bazy danych;
– podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. – Prawo własności przemysłowej, ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym przepisów prawa Unii Europejskiej. - Jakiekolwiek korzystanie z własności intelektualnej Sprzedawcy bez upoważnienia wynikającego z Regulaminu lub uprzedniego, wyraźnego zezwolenia Sprzedawcy jest zabronione.
§ 9. Przetwarzanie danych osobowych
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Meetzy znajduje się w Polityce prywatności.
§ 10. Pozasądowe rozwiązywanie sporów.
- Postanowienia niniejszego § 11 dotyczą wyłącznie Klientów będących Konsumentami.
- Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych:
1) powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów i organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów;
2) Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
3) Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. - Klient może skorzystać także z platformy do internetowego rozstrzygania sporów (ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 11. Zmiana usługi konta.
- Meetzy może dokonać zmiany Usługi Konta w przypadku:
1) konieczności dostosowania Usługi Konta do nowopowstających urządzeń lub oprogramowania używanych przez Użytkowników do korzystania z Usługi Konta
2) podjęcia przez Meetzy decyzji o usprawnieniu Usługi Konta poprzez dodanie do niej nowych funkcjonalności lub modyfikacji dotychczasowych funkcjonalności;
3) prawnego obowiązku dokonania zmian, w tym obowiązku dostosowania Usługi Konta do aktualnego stanu prawnego. - Zmiana Usługi Konta nie może wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Użytkownika.
- Meetzy informuje Użytkowników o dokonanej zmianie Usługi Konta poprzez umieszczenie na Koncie komunikatu informującego o zmianach. Niezależnie, informacja o dokonanej zmianie może być przesłana Użytkownikom za pomocą poczty elektronicznej.
- Jeżeli zmiana Usługi Konta będzie istotnie i negatywnie wpływała na dostęp Użytkownika do Usługi Konta, Meetzy zobowiązuje się poinformować Użytkownika o:
1) właściwościach i terminie dokonania zmiany oraz
2) prawie Użytkownika do wypowiedzenia Umowy o dostarczanie Usługi Konta ze skutkiem natychmiastowym w terminie 30 (trzydziestu) dnia dokonania zmiany. - Informację, o której mowa w ust. 4 powyżej, Meetzy przesyła Użytkownikom za pomocą poczty elektronicznej, nie później niż na 7 (siedem) dni przed dokonaniem zmiany.
- Wypowiedzenie przez Użytkownika Umowy o dostarczanie Usługi Konta na podstawie ust. 4 pkt 2 powyżej następuje poprzez złożenie do Meetzy oświadczenia o wypowiedzeniu. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 litera a) Regulaminu. Meetzy usuwa Konto niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym
§ 12. Zmiana Regulaminu.
- Meetzy może dokonać zmiany w Regulaminie w przypadku:
1) zmiany danych Meetzy;
2) zmiany przedmiotu działalności Meetzy;
3) rozpoczęcia dostarczania przez Meetzy nowych usług, modyfikacji usług dotychczas dostarczanych lub zaprzestania ich dostarczania;
4) dokonania technicznej modyfikacji Strony wymagających dostosowania do nich postanowień Regulaminu;
5) prawnego obowiązku dokonania zmian, w tym obowiązku dostosowania Regulaminu do aktualnego stanu prawnego. - O zmianie Regulaminu Klienci zostaną poinformowani poprzez opublikowanie jego zmienionej wersji na stronie internetowej Strony. Równocześnie, zmieniona wersja Regulaminu zostanie przesłana Użytkownikom pocztą elektroniczną.
- Do Biletów zakupionych przed dniem publikacji nowego Regulaminu na stronie internetowej Strony, stosuje się postanowienia ówcześnie obowiązującego Regulaminu.
- Użytkownik, który nie zgadza się na zmianę Regulaminu, może wypowiedzieć Umowę o dostarczanie Usługi Konta ze skutkiem natychmiastowym w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia otrzymania zmienionej wersji Regulaminu za pomocą poczty elektronicznej. Brak wypowiedzenia uznaje się za zgodę na zmianę Regulaminu.
- Wypowiedzenie Umowy o dostarczanie Usługi Konta następuje poprzez złożenie do Meetzy przez Użytkownika oświadczenia o wypowiedzeniu tej Umowy. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 litera a) Regulaminu.
- Niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia, o którym mowa w ust. 5 powyżej, Meetzy usuwa Konto.
§ 13. Postanowienia końcowe
- Prawem właściwym dla Regulaminu oraz wskazanych w nim Umów jest prawo polskie. Wybór prawa polskiego dokonany w zdaniu poprzedzającym nie pozbawia jednak Konsumenta ochrony wynikającej z przepisów prawa obcego, których nie można wyłączyć w drodze umowy i które znajdowałyby zastosowanie w razie braku wyboru prawa polskiego dokonanego w zdaniu poprzedzającym.
- Aktualna wersja Regulaminu obowiązuje od dnia 07.11.2024 r.